Kawasaki
Teknologia Moottorin hallintatekniikka

Kawasaki valmisti ensimmäisen moottoripyörän moottorin vuonna 1950. Siitä lähtien Kawasaki on jatkuvasti hyödyntänyt uusinta tekniikkaa korkean suorituskyvyn moottoreissaan. 

S-KTRC 3-valintainen luistonesto

S-KTRC maksimoi eteenpäin vievän liikkeen estäen renkaan pidon menettämisen.

Tämä nykyaikainen järjestelmä perustuu kisateknologiaan. Toisin, kuin 1400GTR:ssä käytetty KTRC-järjestelmä joka suunniteltiin tarjoamaan kuljettajalle varmuuden tunnetta liukkailla pinnoilla, S-KTRC maksimoi eteenpäin vievän liikkeen estäen renkaan pidon menettämisen. Nopein mahdollinen kiihdytys vaatii aina tietyn määrän renkaan luistoa, joten optimoidakseen pidon, S-KTRC sallii hieman luistoa. Ihanteellinen luiston ja kitkan suhde vaihtelee olosuhteiden mukaan. Järjestelmä tarkkailee useita säätöarvoja saadakseen tarkan reaaliaikaisen kuvan ajotapahtumista: etu- ja takarenkaan pyörimisnopeus (luisto), moottorin kierrosluku, kaasuläpän asento, kiihdytys ym. Järjestelmässä on kolme erilaista ohjelmaa, joista kuljettaja voi valita mieltymyksien ja ajo-olosuhteiden mukaan.